BBC — разлика између измена

4 бајта додата ,  пре 3 године
нема резимеа измене
Има 28.500 запослених само у [[Уједињено Краљевство|Уједињеном Краљевству]], са годишњим буџетом од четири милијарде [[Британска фунта|фунти]]/ осам милијарди [[Амерички долар|долара]].
 
''Би-Би-Си је'' прва јавна, национална телевизија. Основана је под називом ''-{British Broadcasting Company}-'', да би [[1927]]. године, по пријему краљевског одобрења ("-{Royal Charter}-"), била преименована у ''-{British Broadcasting Corporation}-'' и тиме постала јавна телевизија коју финансирају грађани.
 
''Би-Би-Си'' производи и емитује програм широм света на [[телевизија|телевизији]], [[радио|радију]] и [[интернет]]у. Главна мисија Би-Би-Сија је: „Информисати, образовати и забавити гледаоце“гледаоце”.
 
Део ''Би-Би-Сија'', „Би-Би-Си светски сервис“сервис” је дуго година емитовао радио и интернет програме на српском језику. Због недостатка финансијских средстава, [[Влада Велике Британије]] је у јануару 2011. године одлучила да укине програме на српском језику и још четири језика.
 
== Референце ==
1.283

измене