Б92 — разлика између измена

82 бајта додата ,  пре 3 године
нема резимеа измене
Нема описа измене
Нема описа измене
Након вишегодишњих (што кадровских, што програмских) редукција информативног програма ове куће, која је некада управо по томе била позната, у [[март]]у [[2017]]. године ова кућа производи само поподневне (16.00 ч) и вечерње (20.00 ч) вести, по пола сата и једне и друге. Кадровска смањења се огледају у томе што је велики број новинара и истакнутих лица Б92 отишао са ње (углавном на кабловски информативни канал [[Н1]]) па је руководство малтене стопило редакције [[Прва српска телевизија|Прве]] и Б92. Остатак програма није остао поштеђен, па данас ТВ Б92 производи с потешкоћама. Може се истаћи популарна сатирична емисија ''24 минута са Зораном Кесићем'', која трпи дугачке паузе ([[јануар]]—[[март]], [[јул]]—[[октобар]]).
 
ОдДана [[11. септембар|11. септембра]] [[2017]]. године, [[ТВ Б92|телевизија Б92]] мењатрансформисана имеје у [[О2 телевизија|О2 телевизију]], својдок визуелнисе идентитетсама мењафирма новими логотипом,даље тезвала свој''Телевизија веб-сајтБ92 лоцирад.о.о.'' насве новодо име[[фебруар]]а домена[[2018]]. пошто ''o2tv.rs''.<refсе name="O2лиценца redesignза -емитовање 1"/>до тада водила на исту.<ref name="O2 redesign - 21"/>
 
== Види још ==
Анониман корисник