Драган Бујошевић — разлика између измена

Емитовање серије ''[[Немањићи — рађање краљевине]]'', било је пропраћено котроверзама и критикама на рачун продукције. Пројекат је коштао 2,87 милиона евра са порезима и доприносима,<ref>{{cite web|url=https://www.dnevnik.rs/kultura/film/radane-kralevine-druga-sansa-za-nemanice-16-02-2018|title=РАЂАЊЕ КРАЉЕВИНЕ Друга шанса за Немањиће|publisher=[[Дневник холдинг]]|last=П|first=С.|date=16. 2. 2018|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> чиме је његова израда сврстана међу најскупље телевизијске серије снимљене у Србији.<ref>{{cite web|url=http://www.kmnovine.com/2018/02/t27.html|title=Серија ''Немањићи'': спектакуларни промашај српске кинематографије|publisher=КМ Новине|date=27. 2. 2018|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> Права на наставке телевизиских серија ''[[Убице мог оца]]'', а касније и ''[[Сенке над Балканом]]'', чије су се прве сезоне приказивале на РТС-у, уступљена су другим телевизијама, услед веће финансијске исплативости. Глумац [[Тихомир Арсић]] оптужио је Бујошевића да је намерно препустио права на приказивање [[Топ ТВ|Топ каналу]].<ref>{{cite web|url=http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8/%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B0.483.html:706101-Dragan-Bujosevic-za-Novosti-Hajku-na-Nemanjice-podmetnuli-na-tviteru|title=Драган Бујошевић за “Новости”: Хајку на "Немањиће" подметнули на "твитеру"|publisher=[[Вечерње новости]]|last=Матовић|first=Д.|last2=Аџић|first2=М.|date=14. 1. 2018|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> Ствараоци пројекта ''[[Заспанка за војнике]]'', редитељ [[Предраг Антонијевић]] и продуцент [[Макса Ћатовић]] понудили су права на филм и серију Радио-телевизији Србије, али је договор по том питању изостао.<ref>{{cite web|url=https://theworldnews.net/rs-news/zasto-ce-zaspanka-za-vojnike-biti-na-pinku-a-ne-na-rts-u|title=Zašto će "Zaspanka za vojnike" biti na Pinku, a ne na RTS-u?|work=[[Вечерње новости]]|publisher=theworldnews.net|last=Јовановић|first=Бојана|date=9. 11. 2018|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> Бујошевић је такав потез образложио немогућношћу РТС-а да финансира производњу филмова. Такође, иако је РТС хтео да сними серију, оценио је неоснованим инсистирање на цени која би износила један евро више по епизоди од остварења ''[[Краљ Петар Први (серија)|Краљ Петар Први]]'', те навео да за исто РТС има сто одсто права. Однос Антонијевића, Бујошевић је оценио некоректним, те нагласио да је он идејни творац наслова ''Убице мог оца'' и да је РТС једини прихватио да сними ту серију.<ref>{{cite web|url=http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8/%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B0.483.html:759744-Dragan-Bujosevic-Gaga-i-Maksa-sada-izvrcu-cinjenice|title=Драган Бујошевић: Гага и Макса сада изврћу чињенице|publisher=[[Вечерње новости]]|last=Јовановић|first=Бојана|date=9. 11. 2018|accessdate=19. 3. 2019}}</ref>
 
{{quote box|width=38%|align=right|quote=''[[Радио-телевизија Србије|РТС]] је од јавног сервиса постао дементни добошар непрекидне функционерске кампање СНС-а који увек заостаје и касни. Да је којим случајем Драган Бујошевић на истом положају у Јапану, одавно би извршио харакири.''|source=—[[Чедомир Антић]], [[март]] [[2019]].<ref>{{cite web|url=https://www.danas.rs/politika/antic-da-je-bujosevic-na-istom-polozaju-u-japanu-odavno-bi-izvrsio-harakiri|title=Antić: Da je Bujošević na istom položaju u Japanu odavno bi izvršio harakiri|website=[[Данас (новине)|Данас]]|date=17. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019}}</ref>}}
Челници опозиционих структура, у саставу „[[Савез за Србију|Савеза за Србију]]“, као и остали учесници протеста „[[Један од пет милиона]]“ у својим захтевима су навели и оставку Драгана Бујошевића. Бујошевићу је, као директору јавног медијског сервиса, замерена немогућност појављивања на тој телевизији пуна три месеца, док су се неки од протестаната позвали на назив његове некадашње емисије ''Није српски ћутати''.<ref name="nljc">{{cite web|url=http://www.nuns.rs/info/news/41696/dragan-bujosevic-nije-srpski-cutati.html|title=Dragan Bujošević: Nije srpski ćutati|work=[[Данас (новине)|Данас]]|publisher=[[Независно удружење новинара Србије|НУНС]]|date=18. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019|last=Popović|first=Aleksandra}}</ref> Дана [[16. март]]а [[2019]]. године, у вечерњим часовима, група демонстраната ушла је у зграду [[Радио-телевизија Србије|Радио-телевизије Србије]], са захтевом да се уживо укључи у програм.<ref>{{cite web|url=https://www.blic.rs/vesti/politika/protest-1-od-5-miliona-u-zgradu-rts-usli-bosko-obradovic-i-jelena-anasonovic-trazili/03l27rk|title=PROTEST "1 OD 5 MILIONA" U zgradu RTS ušli Boško Obradović i Jelena Anasonović, tražili da gostuju u "Dnevniku 2"|publisher=[[Блиц (новине)|Блиц]]|last=Gedošević|first=L.|last2=Milutinović|first2=A.|date=16. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> У згради се тада налазио уредник програма, Зоран Станојевић, док су присутни од њега тражили да буду у вестима. Након консултације са надређенима, Станојевић их је упутио да изађу из зграде.<ref>{{cite web|url=https://www.kurir.rs/vesti/politika/3223159/sudario-sam-se-sa-oko-50-protestanata-koji-su-trazili-da-udju-u-reziju-zoran-stanojevic-o-nasilnom-upadu-u-rts-bili-smo-spreceni-da-radimo-dok-je-zgrada-bila-pod-opsadom|title=SUDARIO SAM SE SA OKO 50 PROTESTANATA KOJI SU TRAŽILI DA UĐU U REŽIJU! Zoran Stanojević o nasilnom upadu u RTS: Bili smo sprečeni da radimo dok je zgrada bila pod opsadom!|publisher=[[Курир (новине)|Курир]]|date=19. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> Председник [[Српски покрет Двери|Српског покрета Двери]], [[Бошко Обрадовић]], пренео је да је видео [[СМС|тесктуалну поруку]] на мобилном телефону, садржине „Нећемо им ништа дозволити, у 21 ће их полиција избацити из зграде“, послату од стране Драгана Бујошевића.<ref>{{cite web|url=https://beta.rs/vesti/politika-vesti-srbija/108102-obradovic-ne-izlazimo-iz-rts-a-bujosevic-porucio-da-ce-ih-policija-rasterati-u-21-cas|title=Obradović: Ne izlazimo iz RTS-a, Bujošević poručio da će ih policija rasterati u 21 čas|publisher=[[Новинска агенција Бета]]|date=16. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> Програм РТС-а више пута у току вечери је прекидан, док је на првом каналу те телевизије преношено обраћање министра полиције [[Небојша Стефановић|Небојше Стефановића]]. РТС је сигнал преузимао од телевизије [[РТВ Пинк|Пинк]], а цео догађај су уредници веб-сајта [[Њуз.нет]] описали у сатиричном тону.<ref>{{cite web|url=https://www.njuz.net/program-pinka-nasilno-upao-u-program-rts-a|title=Program Pinka nasilno upao u program RTS-a|publisher=[[Њуз.нет]]|last=Milosavljević|first=Nenad|last2=Marković|first2=Viktor|date=17. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> Нешто касније, у току вечери, Драган Бујошевић је изнео своје виђење случаја, извинио се запосленима и оценио да су протести изгубили легитимитет. Рекао је да су кроз ходнике пролазили људи са моторним тестерама и да због свега тога није било могуће раније реализовати информативну емисију.<ref>{{cite web|url=https://www.blic.rs/vesti/politika/rts-bosko-obradovic-upad-protest/d3ev8cn|title=Dragan Bujošević: Mi nismo mogli da radimo svoj posao, nasilno su upali u RTS i hodnicima išli sa motornom testerom|publisher=[[Блиц (новине)|Блиц]]|date=16. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019}}</ref> Гостујући на телевизији [[Н1]], наредног дана, [[Драган Ђилас]] је изјавио да Бујошевић мора кривично да одговара због поистовећивања РТС-а са телевизијом Пинк.<ref>{{cite web|url=http://rs.n1info.com/Vesti/a468799/Djilas-i-Tepic-o-upadu-u-RTS.html|title=Đilas: Bujošević mora krivično da odgovara, upad u zgradu RTS-a bio spontan|publisher=[[Н1]]|date=17. 3. 2019|accessdate=19. 3. 2019}}</ref>
 
Анониман корисник