Дневник холдинг — разлика између измена

нема резимеа измене
м (разне исправке)
Кад је руководство НОП-а из Срема прешло у ослобођени [[Зрењанин|Петровград]] (данашњи Зрењанин) и „Слободна Војводина“ је октобра 1944. премештена у овај град на [[Бегеј]]у, а 19. новембра враћена је у Нови Сад. Овде је излазила као дневни лист на [[српски језик|српском]] и [[мађарски језик|мађарском]] језику. Мађарска верзија листа носила је назив "Szabad Vajdaság", а касније је преименована у "[[Мађар Со|Magyar Szó]]" ("Мађарска реч"). Верзија листа на српском језику излазила је под именом „Слободна Војводина“ све до краја 1952. године, а од 1. јануара 1953. излази под именом „Дневник“.
 
Развојни пут читаве куће ''Дневник'' и експанзија везују се за године реформи и стабилизације уставног и политичког положаја Аутономне Покрајине Војводине. До 2003. Дневник је био јавно гласило у власништву Скупштине Аутономне Покрајине Војводине. Тада већински власник листа ''Дневник'' постаје немачка медијска компанија ВАЦ (WAZ - ''Westdeutsche Allgemeine Zeitung'') 55%, a мањински - 45% ''Дневник Холдинг'', односно АП Војводина која има 52% удела у ''Холдингу''. Заједничко предузеће добија назив ''Дневник Војводина Прес''.
 
==Издања==
67

измена