Elsevier — разлика између измена

98 бајтова уклоњено ,  пре 4 године
refs
(.)
(refs)
}}
 
'''Elsevier''' je svetski najveći snabdevač naučnih, tehničkih i medicinskih informacija, i tehnološko preduzeće osnovano 1880. godine.<ref name="RELX 2015 Report" /><ref>{{Cite web|url = https://www.adobe.com/content/dam/acom/en/marketing-cloud/campaign-management/pdfs/adobe-campaign-customer-story-elsevier.pdf |title = https://www.adobe.com/content/dam/acom/en/marketing-cloud/campaign-management/pdfs/adobe-campaign-customer-story-elsevier.pdfElsevier finds its one global voice }}</ref> Ovo preduzeće je sad deo [[RELX Grupa|RELX grupe]],<ref>{{Cite web|url = http://www.Relx.com|title = RELX Group homepage|date = |accessdate = |website = |publisher = |last = Reller|first = Tom}}</ref> dok je do 2015. bio poznato kao Reed Elsevier. Proizvodi ovog preduzeća obuhvataju časopise kao što su ''[[The Lancet]]'' i ''[[Cell (časopis)|Cell]]'', [[ScienceDirect]] kolekciju elektronskih časopisa, ''[[Trends (časopis)|Trends]]'' i ''[[Current Opinion (Elsevier)|Current Opinion]]'' serije časopisa, i onlajn bazu podataka citata [[Scopus]].
 
Elsevier objavljuje aproksimativno 400.000 članaka godišnje u 2.500 časopisa.<ref name="RELX 2015 Report">{{Cite web|url = http://www.relx.com/investorcentre/reports%202007/Documents/2015/relxgroup_ar_2015.pdf |title=2015 RELX Group Annual Report | date = March 2016 |accessdate = |website = RELX Group Company Reports |publisher = RELX Group}}</ref> Njegovi arhivi sadrže preko 13 miliona dokumenata i 30.000 elektronskih knjiga.<ref>{{Cite web|url = http://www.sciencedirect.com/|title = Science Direct|date = |accessdate = |website = |publisher = |last = Reller|first = Tom}}</ref> Totalni godišnji broj preuzimanja podataka je 900 miliona.<ref name = "RELX 2015 Report" />
 
Elsevierova visoka profitna stopa (37% u 2015. godini<ref name="RELX 2015 Report" />), kao i stav po pitanju autorskih prava su bile kritikovane.<ref name=boyc >{{cite news|url=http://www.nytimes.com/2012/02/14/science/researchers-boycott-elsevier-journal-publisher.html|title=Mathematicians Organize Boycott of a Publisher | work=The New York Times | first=Thomas|last=Lin|date=13 February 2012-02-13}}</ref>
 
==Reference==