Pink Media Group — разлика између измена

3.579 бајтова уклоњено ,  пре 2 године
нема резимеа измене
Нема описа измене
Нема описа измене
| седиште =
| руководиоци = [[Жељко Митровић]]
| производи = [[Пинк међународна компанија]]<br />[[Пинк ТВ]]<br />[[Пинк БХ]]<br />[[Пинк М]]<br />[[Пинк филмс интернашонал]]<br />[[Сити рекордс]]<br />[[Ер Пинк]]
[[Пинк ТВ]]<br />
[[Пинк БХ]]<br />
[[Пинк М]]<br />
[[Пинк филмс интернашонал]]<br />
[[Сити рекордс]]<br />
[[Ер Пинк]]
| услуге =
| приход =
| информације =
}}
'''Пинк медија група''' [[Србија|српска]] је [[компанија]] која је почела са радом 1993. године покретањем [[Пинк радио|Пинк радија]]. [[Пинк ТВ|Телевизија Пинк]] је уследила годину дана касније потписивањем уговора о пословној и техничкој сарадњи са тадашњом националном телевизијом [[Радио-телевизија Србије|РТС]].<ref name="Pink Media Group - History">{{cite web|title=Pink Media Group - History|url=http://www.pinkmediagroup.net/about-us/history/|website=www.pinkmediagroup.net|accessdate=9. 11. 2015.}}</ref><ref name="Zabranjeno 68 kanala TV Pink">{{cite news|title=Zabranjeno 68 kanala TV Pink|url=http://www.rtvbn.com/27339/pink-tv-zabranjeno-emitovanje-68-kanala|accessdate=9. 11. 2015.|agency=www.rtvbn.com|publisher=www.rtvbn.com|date=10. 4. 2015.|language=Serbian}}</ref>
 
'''Пинк медија група''' [[Србија|српска]] је [[компанија]] која је почела са радом 1993. године покретањем Пинк радија. Телевизија Пинк је уследила годину дана касније потписивањем уговора о пословној и техничкој сарадњи са тадашњом националном телевизијом РТС (данас јавни сервис) захваљујући блиским везама Жељка Митровића (власник Пинка) са владајућом елитом. РТС је према склопљеном уговору са Пинком био у обавези да Пинку уступи просторије, опрему и услуге уз минималну компензацију. ТВ Пинк је на српску медијску сцену увео нову врсту популистичког програма који је промовисао турбо фолк и националистичке идеале. Ратници, ратни профитери и фолк певачице су заједно учествовали у емисијама у ударним терминима. Године 1998. Пинк постаје водећа комерцијална телевизијска станица у земљи која одржава блиске везе са свим наредним владајућим структурама.
 
Данас је то најгледанија комерцијална телевизија (после јавног сервиса - РТС) са 16.54% удела у гледаности према истраживању Ниелсен-а у периоду од 1. јануара 2018. до 31. децембра 2018. Захваљујући блиским односима са државним функционерима, Митровићев бизнис се током година ширио по областима, као и по другим земљама. Пинк Интернатионал има сателитске телевизије, Пинк Плус и Пинк Еџтра, као и преко 60 различитих кабловских канала, од Пинк кидс и Пинк мусиц до Пинк еротике. Пинк Медиа Гроуп је највећа приватна комерцијална медијска група у југоисточној Европи чије операције поред радио и телевизијског програма укључују: филмску продукцију, сателитску телевизијску продукцију, музичку продукцију и авио услуге.
 
Пинк је 2014. године освануо на државним пореским списковима као један од највећих пореских дужника. Међутим, Агенција за осигурање и финансирање извоза Републике Србије (АОФИ) помогла је Пинку у најмање два наврата са гаранцијама и кредитима од око седам милиона евра.
Вероватно једна од највећих контроверзи у вези са Митровићем је његова веза са Регулаторним телом за електронске медије, РЕМ. Сматра се да је Митровић имао велики утицај на расподелу националних фреквенција 2006, када је себи обезбедио једну фреквенцију (за ТВ Пинк), да би се касније испоставило да су још две телевизије које су добиле националне фреквенције (Авала и Хаппy/Кошава) биле повезане са њим кроз власништво или услуге.<ref name="Pink Media Group - History">{{cite web|title=Pink Media Group - History|url=http://www.pinkmediagroup.net/about-us/history/|website=www.pinkmediagroup.net|accessdate=9. 11. 2015.}}</ref><ref name="Zabranjeno 68 kanala TV Pink">{{cite news|title=Zabranjeno 68 kanala TV Pink|url=http://www.rtvbn.com/27339/pink-tv-zabranjeno-emitovanje-68-kanala|accessdate=9. 11. 2015.|agency=www.rtvbn.com|publisher=www.rtvbn.com|date=10. 4. 2015.|language=Serbian}}</ref>
 
== Телевизијски канали ==