BabyTV је међународни телевизијски канал за бебе, малишане и родитеље, у власништву Fox Networks Group, подружнице Walt Disney Direct-to-Consumer & International, у коначници у власништву компаније The Walt Disney Company. Покренут 2005. године, BabyTV се дистрибуира у преко 100 земаља, а емитује се на 18 језика (од 2013). Канал не емитује телевизијске рекламе. У Србији канал се може пратити путем кабловских и сателитских оператера, на енглеском језику, без синхронизације или титла на српском језику.

BabyTV
Типјавна телевизија
Земља Велика Британија
Доступностширом Земље
Слоган"It's Their Choice"
СедиштеЛондон, Велика Британија
ВласникFox Networks Group
Датум покретања4. децембар 2003. год.; пре 19 година (2003-12-04) (блок)
4. јул 2005. год.; пре 17 година (2005-07-04) (канал)
Веб-сајтwww.babytv.com

ИсторијаУреди

BabyTV је први пут покренут 2003. године као блок у Израелу од стране Рон Ајзак, Маја и Лиран Талит и чланова њихове породице.[1][2][3]

BabyTV је касније почео као телевизијски канал 2005. године, а у септембру 2007. године, Њу Корпсов Fox Networks Group стекао је главни удео у BabyTV-у, сврставајући га уз међународну понуду Fox Crime, Fox, Nationl Geographic и других.

Француске власти су 2008. године забраниле емитовање програма намењених деци млађој од 3 године, и наложиле да се упозорења укључе на страним каналима доступним у Француској, попут BabyTV-a и његовог конкурента Baby First.[4]

20. марта 2019. године, канал је постао део компаније Walt Disney Direct-to-Consumer & International као резултат куповине компаније 21st Century Fox од компаније The Walt Disney Company.

РеференцеУреди

  1. ^ Carvajal, Doreen (18. 5. 2008). „BabyTV and BabyFirstTV target the diaper set”. The New York Times. Приступљено 26. 6. 2019. 
  2. ^ Krieger, Candice (2. 8. 2012). „The woman nurturing TV channel for babies”. The Jewish Chronicle. Приступљено 26. 6. 2019. 
  3. ^ Dade Hayes (2008). Anytime Playdate: Inside the Preschool Entertainment Boom, or, How Television Became My Baby's Best Friend. Simon and Schuster. стр. 153—157 and passim. ISBN 978-1-4165-6433-1. 
  4. ^ Christine Ollivier, "France bans broadcast of TV shows for babies", Associated Press in Deseret News, 20 August 2008.