О2 ТВ

српска ТВ станица
(преусмерено са О2 телевизија)

О2 ТВ (стилизовано: O2.TV) била је српска телевизијска мрежа која је са емитовањем почела 11. септембра 2017. године.[1][2] Представљала је наследницу ТВ Б92 која се емитовала од 2000. Од 1. марта 2020, О2 ТВ замењује ТВ Б92.

О2 ТВ
Типтелевизијска мрежа
ЗемљаСрбија
СлоганУдахни, О2 ТВ
СедиштеАутопут за Загреб 22, Београд-Земун
ВласникКоперникус корпорејшон
Кључни људиЈелена Агатуновић (директор)
Срђан Миловановић (генерални директор)
Драган Караџић (главни и одговорни уредник)
ОснивачБ92
Датум покретања11. септембар 2017. (2017-09-11)
Датум гашења1. март 2020. год.; пре 5 месеци (2020-03-01)
Формат слике1080i (ХДТВ)
Мрежне
афилијације

Прва
Прва плус
Прва макс
Прва ворлд
Прва кик
Прва лајф
Прва фајлс
АфилијацијеПлеј радио
Веб-сајтwww.o2tv.rs

Историја

2017—2018: Оснивање и почетак емитовања

Како је септембра 2015. године Antenna Group постала власник ТВ Б9 није било познато како ће се убудуће звати ова телевизија.

Б92 се трансформисала у О2 11. септембра у 18.30 ч. Након тога су почеле Вести у истом, редизајнираном студију у којем су се емитовале Вести на Б92. После Вести уследио је квиз Столице Срђана Динчића.

2018—2020: Промена власништва

Почетком децембра 2018. године Antenna Group је објавила да се повлачи са тржишта Србије и Црне Горе и да је извршила аквизицију телевизијских канала (Прва, О2 ТВ, Прва ЦГ, специјализовани кабловски канали), радија Плеј и својих портала Срђану Миловановићу, бившем власнику кабловског оператера Коперникус за 180 милиона евра. Опозиција у Србији критиковала је акцизицију навевши да је брат Срђана Миловановића високи функционер Српске напредне странке и по њима је куповина Прве и О2 потврда ускраћивања слободе медија („медијског мрака”). Посланици Саша Радуловић и Бранка Стаменковић поднели су кривичну пријаву Тужилаштву за организовани криминал против више лица због „основане сумње на злоупотребу положаја одговорних лица” поводом куповине Прве и продаје Коперникуса Телекому Србија.[3][4]

Нови власници телевизије одлучили су да од 1. марта 2020. О2 ТВ поново замењује ТВ Б92.[5][6] „Рестарт” (како су га назвали) био је најављен на билбордима.[7] Поводом промене имена телевизије на некадашње, бивши директор и главни и одговорни уредник Б92 Веран Матић изјавио је да се својевремено противио промени у О2, али да не може да протумачи мотиве и разлоге враћања старог имена.[8] С друге стране, Слађана Пауновић, менаџерка за односе са јавношћу ТВ мреже Прва, саопштила је: „У маркетиншком смислу пожељно је с времена на време рестартовати и освежавати визуелни и програмски доживљај телевизије”.[9]

Програм

Информативни програм

  • Вести
  • Добра земља
  • S.O.S.

Емисије

Серије

Цртане серије

Спорт

Види још

Референце

  1. ^ „U 18.30 – TV B92 postaje O2TV”. B92. 11. 9. 2017. Приступљено 11. 9. 2017. 
  2. ^ „TV B92 postaje O2 televizija, B92.net ostaje B92.net”. B92. 3. 9. 2017. Приступљено 14. 9. 2017. 
  3. ^ „Kopernikanski obrt: Država se preko Prve i O2 vraća u vlasništvo medija?”. N1 Srbija (на језику: српски). Приступљено 01. 03. 2020. 
  4. ^ „DJB podneo krivičnu prijavu za Kopernikus”. Dosta je bilo (на језику: српски). 07. 12. 2018. Приступљено 01. 03. 2020. 
  5. ^ „Поново се враћа Б92”. Глас Српске. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  6. ^ „Телевизија О2 од 1. марта под старим именом — Б92”. Политика. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  7. ^ „Телевизија О2 од 1. марта радиће по старим именом — Б92”. Ало!. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  8. ^ „Матић: Враћање имена Б92 као кад су се Србија и Црна Гора звале Југославија”. Н1. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  9. ^ „Телевизија О2 враћа назив у Б92”. Данас. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 

Спољашње везе